Ընթերցանության ժամ․ Մայրենի

Ամառային արձկուրդներն սկսվել են։Երեխաները ծառի տակ ավաքվաց չգիտեն ինչ անեն։Անին խորասուզված գիրք էր կարդում Կոկոն տեսավ նրան և հարցրեց․

-Ի՞նչ ես կարդում։

-Հին աշխարհի առասպելները։

-Հա՜ հիշում եմ, հոնց չե։Հիշում եմ, որովհետև ես ել եմ կարդացել գիտես ինչ սիրուն գունավոր նկարներ կան այդ գրքի մեջ։

-Իմացա,-ուրախացավ Անին,-եկեք մեր բակի մասին գիրք գրենք։

-Ուխ ապրես անի։

Կոկոն իր պոչից հարմար փետուր էր ընտրում, որ օգտագործի որպես փետուր։

-Գիրքը ես եմ գրելու,-ասեց Կոկոն։

-Ոչ ես,- ասեց Տիգրանը։

-Ոչ են եմ գրելու,-ասեց Գրիգորը,-մեր բակու մի պատմություն չկա, որ ես մեջը խառնված չլինեմ։

-Կլինի ես մի կես աջ գրեմ,-ասեց Անին։

-Ո՛չ դու դեռ տառերը չգիտես,-ասեց քուչոն։

-Գիրքը ես եմ գրելու,-ասեց Ծառը,-ես հիշում եմ թե վոնց էին վազվզում իմ ստվերի տակ ձեր ծնողները։

Այդպես շարունակ նրանք վիճում են։

-Այսպես չի լինի։ Եկեք հաշվենք քանի հոգի ենք և այդքան թերթիկ վերցնենք մեկի վրա գրենք ԳԻՐՔ ում որ ընկավ այդ թերթիկը նա էլ գիրքը կգրի։

Առաջինը քաշեց Տիգրանը։

-Իմ բախտը չբերեց ինձ փուչ ընկավ իմ հշոությունները գրքի մեջ չեն լինի։

-Իմն էլ փուչ ընկավ,-ասեց Գրիգորը։

-Իմն էլ,-ասեց Անին։

-Էհ իմն էլ փուչ ընկավ,-ասեց Լուսինեն։

-Իմ բախտը բերեց,-ասեց Քուչոն։Բայց ես ոնց եմ մենակ գիրք գրելու եկեք միասին գրենք ես արդեն սկզբի բառերըմտածել եմ կարդամ լսեք։

Մի գիրք գրենք միասին

Մեր ընկերության մասին

Թող բոլորը իմանան

ՈՒ մեզանով հիանան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով