Ես որպես «Ուրախ արևների» ռադիոյի պատասխանատու

Ես եղել եմ  և մենք բոլորս ենք եղել «Ուրախ արևների» ռադիոյի պատասխանատու։Ես գտել եմ շատ նյութեր օրինակ scratch, Ռոբատ ռոբին և տիկնիկ վուդու։  

  • Ռադիոյի ժամանկ ես վախենում եմ ինչ-որ բան սխալվել, բայց ես հավատում եմ ինձ, որ կարող եմ և կարողանում եմ։
  • Ինձ դուր է գալիս է, որ ես իմանում եմ նոր բաներ և կիսվում եմ իմ գիտելիքով։
  • Ինձ դուր է գալիլիս է, որ ես տանջվում եմ,  հետ արդյունքը տեսնում եմ։
  • Ես նաև ամչում եմ նրանից, որ ինձ այդքան մարդ է լսում, բայց ես հավաքվում եմ և անում եմ։
  • Ես երբ իմացա,  որ մենք ռադիո ունենք,  ես ուրախացա, մտաշեցի, որ ուղղակի ձայնագրում ենք՝ ինչ ուզում ենք, իսկ հետո  ես հասկացա, որ ռադիո անելը դժվար է օրինակ՝ Շանթ և Լուրերի թողարկումների նման, պետք է հետաքրքիր լինի, տեղեկություն հաղորդի։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով