Սարդը, մեղուն ու տերը

Մի անգամ սարդը և մեղուն իրենց տիրոջը հարցրեցին․

-Քո միջատներից ո՞րն է ամենից օգտակարը։

-Գիտեմ, դուք երևի կարծում եք, թե ամենից օգտակարը դուք եք,բայց սխալվում եք, — պատասխանեց տերը:

-Իսկ ո՞վ կարող է լինել ինձանից և մեղվից օգտակար,-հարցրեց սարդը։

-Մոծակը,-պաատասխանեց տերը։

-Մոծակը ձեզ խայթում  է,  ոչ մի օգուտ չի տալիս, իսկ մեղուներն, որ խայթում  են,   առողջարար է,-ասաց սարդը։

-Օրինակ՝ մեղուն ձեզ մեղր է տալիս, իսկ դուք իրեն՝ ոչ մի բան, իսկ ես ձեզ մաքրության մեջ եմ պահում,-ասաց սարդը։

-Դու մեզ ինչ օգուտ ես տալիս,-զարմացավ տերը։

-Ես սարդոսլայն եմ շինում ,  ճանճերին եմ բռնում, որ դուք մաքուր ապրեք,իսկ դուք մեզ սպանում եք,-ասաց սարդը։

Տերը հասակացավ, որ սարդը և մեղուն օգտակար են։Եվ սարդն ու մեղուն ուրախացան և նրանք նորց ընկերացան։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով