Իմ անհատական նախագիծը՝ Scratch ծրգրով ստեղծել խաղեր

Նպատակ՝ Ստեղծել խաղ կամ անիմացիա Scratch  ծրագրով։

Խնդիր՝

  • հրամանները ճիշտ դասավորել
  • ստեղծել խաղ
  • խաղի կոդերը ճիշտ հավաքել և հրապարակել բլոգում
  • սովորեցնել դասընկերներիս
  • օգնել ստեղծել խաղեր

Մասնակից՝ Գևորգ Եղոյան և դասընկերներ

Ժամկետը՝ հունվարի 10-ից, 26-ը

Նկարագրույունը՝ ես կստեղծեմ խաղը, կհրապարակեմ կոդերի նկարները, հետո կսովորեցնեմ ընկերներիս։ Ես իրենց սովորեցրել եմ անիմացիաներ ստեղծել, հիմա էլ կսովորեցնեմ խաղեր ստեղծել։

 

Ամփոփում՝

Scratcհ ծրագրավորման խմբակի ընտրություն

Ես ձես ցույց եմ տալիս իմ խաղի կոդերը՝

Ես ձես հիմա ցույց կտամ իմ անիմացիաների կոդերը։

One thought on “Իմ անհատական նախագիծը՝ Scratch ծրգրով ստեղծել խաղեր

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով