Առաջին ուսումնական շրաջանի ամփոփում

Ես Գևորգ Եղոյանն եմ, ես սովորում եմ 3-րդ դասարանում ես բլոգավար եմ, ես բլոգավար եմ դարձլ 2021 թ․ մայիսին։Ես կարող եմ օգտվել Pait նկարչական ծրագրով PowerPoint համակարգչային ծրագրով Word համակարգչային ծրագրով ես կարողանում եմ օգտվել նաև իմ բլոգից գիտեմ բոլոր աշխատանքային գոծիքները՝ կարող եմ հրապարակել նյութեր, կարող եմ նկար գցել, կարող եմ տառերը գունավորել, ես ունեմ 87 հրապարակում սա իմ բլոգի կարկերն են։

Մայրենի՝ ես կարող եմ իմ ընկերոջ հորինուկը շարունակել, կաող եմ գրել և կարդալ։ Հորինել հանելուկներ, գիտեմ առած-ասացվածքներ։

Մաթեմատիկա՝ կարող եմ տառերը որպես թվեր օգտագործել, գիտեմ հեոմիական և արաբական թվերը։ Հորինում եմ և լուծում խնդիրենր։ Գումարել, հանել եռանիշ թվերը, բազմապատել երկնիշ և միանիշ թվերը,  հաշվել Պարագիծը։

Ես և շրջակահ աշխարհ՝ գիտեմ բոլոր ինը մոլորակները, գիտեմ՝ ինչո՞ւ է երկինքը կապույտ, գիտեմ աստղերի մասին, գիտեմ մրգերի օգտակար հատկությունները ճամփորդությունից առաջ կարող եմ google maps-ով տեսնել որտեղ ենք գնալու , քանի ժամ և քանի րոպե է տևելու միչև հասնեք։

Մարմնակրթություն՝ գիտեմ լողալ, կարղ եմ երկու ակնանի hեծանիվ վարել,  մասնակցում եմ կարատեի լրացուցիչ պարապմունքին։

Երգ՝ ես գիտեմ երգերից <<Տո տղաղա տղա>>, <<Երի երի ջան>>, <<Սոնա յար>>, <<Ավետս>> և <<կաքավիկ>>

Տոներ՝ ես տոներից սիրում եմ թթու դրիկը։

Ռուսերեն

Անգլերեն

Բանավոր մաթեմատիկա՝ մենք բանավոր մաթեմատիկային ռեբուսներ ենք լուծում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով