Ով է զարդարելու եղևնին

Արդեն դեկտեմբերի-21-ն է, իսկ մի ընտանիքի եղևնի դեռ զարդարված չի։Իսկ ո՞վ է զարդարելու դեռ չեն պարզե։Մի անգամ հայրիկը գնում է և ասում իր ընդանիքի անդամներին տատիկին, պապիկն, մայրիկը և իր երեղային։

-Եկեք զարդարենք եղևնին։

Եվ նրանք գնացին եղևնու մոտ։Հետո մայրիկը ասաց․

-Ես եմ զարդարելու եղևնին։

-Իսկ ինչ՞ու հենց դու,-Ասաց հայրիկը։

-Որովհետև ես գեղեցիկ եմ զարդարում,իսկ դու ինչո՞ւ ես զարդարելու։

-Ես զարդարելու եմ,Որովհետև ես ավելի բարձր եմ զարդարում,- ասաց հայրիկը։

-Բալիկ ջան, իսկ ինչ կլինի եթե ես զարդարեմ եղևնին։ Կօգնեմ մայրիկին հետո էլ մեծերին և  աղջիկներին պետք է զիջել, իսկ ես մեծ եմ,-Ասաց տատիկը։

-Լավ համոզեցիր տատիկ,-ասաց հայրիկը։

-Եթե այդպես է լինելու ուրրեմն ես ել հայրիկին կօգնեմ,-ասաց պապիկը։

Եվ նրանք սկսեցին միասին զարդարել և եղևնին էր ուրախ և ընտանեքի անդամները։Բոլորը հասկացան, որ տոնական եղևնին պետք է զարդարել միասին, իրար օգնելով, սիրով ու երազանքով։

Ով կարդաց և լսեց հեքիաթը, իրեն լավ Նոր տարի՜։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով