Ես սեբաստացի եմ

Ես սեբաստացի եմ։Ես սովորում եմ 3-րդ դասարանում։Իմ անունը Գևորգ է։Այնտեղ մենք շատ բաներ ենք անում որը ուրիշ դպրոցներում չեն անում օրինակ՝ Ընդանուր պարամունք, ընտրովի։ Ընդանուր պարամունքին մենք երգեր ենք երգում և պարում։Իսկ ընտրովիին մենք ընտրում ենք մեր ուզած պարամունքը և մասնակցում այդ պարամունքներին։Մենք մեր դպրոցում անում ենք։

  1. Տարատենակ ծաղիկներ ենք տնկում։
  2. Սպորտի ժամանակ հեծանիվ ենք վարում։
  3. Վարպետության դաս ենք անում։
  4. Տարատեսակ նախագծեր ենք անում։

Մենք սեբաստացիներ ենք որովհետև մենք շատ դժվարություններ ենք հաղթահարում։Ամեն ամիս մի հատ ճամփորդում ենք, անում նախագծեր ենք անում մեր դպրոցում պարամունքներ ենք անում օրինակ կառատե ես կառատե եմ գնում։Տարատեսակ աղցաններ ենք պատրաստում պիցցա ենք պատրաստում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով